fredag den 21. januar 2011

Overspringeren...

Juhuu! Jeps, jeg er glad! Det er fredag, snart weekend, og jeg skal til kjoleprøvning i Tønder. Jeg skal ganske enkelt ned og se om jeg kan finde mig en brudekjole... Det betyder også, at jeg ikke selv er hjemme til aftensmad i dag. Min mand mener en gang biksemad med spejlæg er vejen frem for vores datter og ham. Det har jo heller aldrig været tosset! Ligesom med burger, er fremgangsmåden til at tage og føle på.

Der skal handles:
Kartofler
Æg
Løg
Og så skal man have en rest kød i køleskabet.

Jeg tror vi har det hele hjemme, så er det bare at
- Koge kartoflerne og lade dem afkøle lidt.
- Skære kød + kartofler i tern
- Stege løg + kød og kartofler.
- Spejle æg

Så er der serveret - piece of cake :-)

God weekend!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar