lørdag den 12. marts 2011

Hvor bliver tiden af?

Jeg kan sgu ikke følge med! Tiden flyver afsted, vi skriver marts og i sidste måned fyldte min baby 2 år. 2 ÅR!??! Hvad skete der lige i løbet af de 2 år? Nårh ja, udover jeg blev mor og jeg efterfølgende lærte at være mor, så havde vi en barnedåb. Vi har i løbet af de 2 år været i både Tyskland, England, Tyrkiet og på Gran Canaria på ferie. Vi har fejret 2 jule og 2 nytår. Og vi er blevet 2 år ældre... :-/ Ja, det er vist realiteterne. 2 år ældre... Uak! Både 30-tallet og 40-tallet nærmer sig med hastige skridt her i huset. Jeg... vil... ikke tænke... på... det!!

I dag har vi fået pitabrød med fyldt af salat og hakket oksekød. Det vil jeg ikke skrive mere om, for det kan de fleste da vel finde ud af ;-)

Men forleden fik vi stegt kyllingefilet med ovnbagte kartofler, samt salat og tzatziki. Nammenam!
De ovnbagte kartofler er nemme: Skræl kartofler, skær dem ud i både og put dem i en skål. Hæld lidt olie i, samt krydderier efter smag, og rør. Læg kartoflerne på en plade med bagepapir, og steg dem ved 200 grader til de er sprøde - som man nu kan lide dem.

Tzatziki laves af græsk yoghurt, revet agurk og presset hvidløg. Agurken skal rives over et håndklæde, og derefter vrides for at slynge saften fra.


Den færdige tallerken:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar